SOS – Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. zahajuje dvouměsíční informační kampaň pod názvem „Spotřebitel na horách“

„Kampaň se zaměřila na kvalitu a bezpečnost zimní rekreace v České republice. Na webových stránkách www.spotrebitele.info, v SOS magazínu i v dalších mediích bude SOS prezentovat aktuální témata, jako například kvalita a bezpečnost sjezdovek a vleků, škody a úrazy při rekreačním lyžování a jak jim předcházet, bezpečnost a testování lyží, helem, snowboardů, kvalita občerstvení ve stáncích u sjezdovek, nákup sportovního vybavení ve slevách a v bazarech a další,“ říká tiskový mluvčí SOS Jan Mišurec.

Kampaň bude provázet soutěž o ceny a to na zmíněných internetových stránkách www.spotrebitele.info. Spotřebitelé si v ní mohou prověřit znalosti v rámci svých práv. Soutěž podpoří cenami společnosti oceněné prestižním logem SOAP, které uděluje SOS na základě splnění požadavků spotřebitelského auditu obchodních podmínek. Jedním z držitelů loga SAOP je i prodejce alza.cz, který je i mediálním partnerem kampaně.

Součástí kampaně je i velká anketa „Nejlepší česká sjezdovka sezóny 2009/2010“

Milovníci lyžování v ní mohou zvolit sjezdovku, která byla v letošní sezóně bezpečná, udržovaná a poskytla jim nejlepší sportovní zážitek. Výsledky ankety budou zveřejněny na závěr kampaně.